ÁSZF

Általános szerződési feltételek


Vállalkozó : Jancsek György EV.

Szolgáltató email címe: info@chilimania.hu

Szolgáltató telefonszáma: +36 30 478 8101

Székhely: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u.32.

Nyilvántartási száma: 51674825

Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-145418/2018

Adószám: 68388111-1-41

Bankszámla szám: 11773133-00890791-00000000

Szerződés nyelve: Magyar

Kapcsolattartó neve: Jancsek György

A tárhely-szolgáltató adatai:

DotRoll Kft.

1101 Budapest, Expo tér 5-7.

tel: +36 (1) 432-3232

fax: +36 (1) 432-3231

e-mail: domreg@dotroll.com

web: www.dotroll.com

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2015. április 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépésekor a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Megvásárolható termékek köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei

A Chilimánia webáruház felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban. Az áruházban található termékek között a “Chili termékek” menüpont segítségével böngészhet. Először az áruházban található kategóriákat láthatja. A termékkategóriákon belül találhatók a termékek, a termékek rövid leírása, ára, egyéb információk.

A „kosárba rakom” feliratra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lapozhat. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Lehetőség van keresésre is. Egyszerű keresés esetén csak a kereső szót kell megadnia, és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. A keresés eredményeképpen a termékek ugyanúgy jelennek meg, mint a “Chili termékek” menüpont esetén. Ugyanúgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.

A kosár tartalmát a “Kosár” menüpont segítségével is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Itt lehet érvényesíteni a kuponkedvezményt – ha kapott a webáruháztól – ez mellett itt van mód a szállítási mód kiválasztására és a termék átvételi pont kiválasztására is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra.

A minimum rendelési összeg a chilimania.hu-n 3000 forint, szállítási díj nélkül. A rendeléseknek nincs felső határa, azonban a webshopunkban található termékek elérhetősége korlátozva van, háztartási mennyiségekre.

Regisztráció

Megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak abban az esetben tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a főoldal jobb felső sarkában található kulcs ikon legördülő menüjében, a Fiókom fülön belül találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár! Tekintettel arra, hogy az oldalon forgalmazott termékek közül néhány termék kizárólag 14 életévét betöltött személy részére adható csak át, és e termékek kézbesítésekor az átvevő személyéről a kézbesítőnek meg kell győződnie, kérjük, hogy adatait a valóságnak megfelelően és pontosan adja meg. Terméket kizárólag saját magának rendeljen meg, és a termék átvételekor személyesen,vagy meghatalmazott útján járjon el. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „elfelejtett jelszó” funkciót. Itt megadja e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Belépést a “bejelentkezés” ablak segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét vagy felhasználónevét és jelszavát, majd nyomja meg a „belépés” gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.

Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, kosárba helyezett termékeit el tudja tárolni, és egy későbbi időpontban folytathatja vásárlását. Amennyiben fiókjába bejelentkezve kezdte meg vásárlását, a rendszer eltárolja a kosárba helyezett termékeket, amíg Ön azt ki nem üríti. A már megkezdett megrendelést így egy későbbi időpontban is folytatható.

Ha a kosár oldalon a “Tovább a pénztárhoz” gombra klikkel és korábban már belépett, akkor eljut a “Fizetési, szállítási, számlázási és Egyéb lehetőségek” oldalra, ahol ki kell választania az Önnek legmegfelelőbb lehetőségeket. Ha elkészült és leellenőrizte, hogy minden adat jól van-e kitöltve, nyomja meg a „megrendelés elküldése” gombot, amivel véglegesítheti a megrendelést. Kérjük, hogy a megrendelés véglegesítése előtt ellenőrizze a megadott szállítási és személyes adatait, valamint a megrendelt termékek árát és mennyiségét, mert a rendelés véglegesítésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az adott áruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. A megrendelést a “Megrendelés követés” menüben bármikor ki is nyomtathatja.

Adatbeviteli hibák javítása: Ön a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A “Kapcsolat” menüpontban megtalálja elérhetőségeinket. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.A termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

Az elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Felhasználó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Felhasználó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Szavatosság

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail:  nfh@nfh.hu

Jogvita esetén a vevő Budapesti Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.

A testületet az alábbi elérhetőségeken keresheti:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

http://www.bekeltet.bkik.hu/

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

Európai Bizottság Online vitarendezés  IDE KLIKKELVE ELÉRHETŐ

Szállítási módok:

Szállítási feltételek 

– személyes átvétel a Chilimánia átvételi ponton (ingyenes).

– GLS Futárszolgáltatás (20.000 Ft felett ingyenes)

– GLS CsomagPontok (20.000 Ft felett ingyenes)

Személyes átvétel

Termékeinket megrendelheti személyes átvétellel is, amelynek nincs szállítási költsége!

Chilimánia átvételi pont címe: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 32.

Nyitva tartás : H-CS 10-18 P 10-17 SZ 10-13 V ZÁRVA 

Üzletünkben készpénzzel és bánkártyával is fizethet.

Kérjük, amennyiben a megrendelt termékeit az átvételi ponton, személyesen szeretné átvenni, a rendelés leadása során válassza ki az ingyenes “Személyes átvétel” opciót.

Megrendelése elkészüléséről e-mail üzenetet küldünk. A csomag az értesítést követő 3 munkanapon keresztül érhető el.

Raktárunkban nincs készleten az összes, a honlapunkon megtalálható termék, ezért kérjük, hogy raktárkészletünk egyeztetése céljából vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 30 478 8101-es telefonszámon.


GLS  Csomagszállítás

  • Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között, Magyarország területén.
  • Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlet.
  • Coll center címzettek részére 07:00-20:00 óráig:+36 1 802 0265
  • Futárnál Bankkártyás fizetésre van lehetőség
  • Track & Track® technológia, internetes csomagkövetés 

19.999 Ft értékű megrendelésig előre utalás esetén (szállítási díj) 1190 Ft /csomagfutárszolgálat utánvéttel esetén 1390 Ft /csomag .

20.000 Ft  (szállítási díj nélkül) felett ingyenes a szolgáltatásunk.

GLS CsomagPontok

Egyszerű csomagfeladás

  • GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja csomagját.
  • Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
  • A csomagfeladásnál, kérjük vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitvatartást megtalálják a CsomagPont listában és a CsomagPont keresőben.

Előnyök

  • Csomagfeladás a lakóhelyhez közel
  • Nincs hosszú sorban állás
  • Hosszú nyitva tartási idő
  • Egyszerű árképzés

Biztonság

  • Általános csomagbiztosítás, max. 50.000 forint áruértékig
  • Online csomag nyomon követés
  • Átvételi elismervény

Fontos !!!

A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert (maximális magasság: 60 cm, maximális szélesség: 80 cm, maximális hosszúság: 200 cm, maximális súly: 40 kg)

Öt méretkategória – XS-től az XL-ig, amelyek gyorsan és egyszerűen meghatározhatóak egy erre a célra létrehozott, speciális mérőszalag segítségével. A csomag súlya nem haladhatja meg a 40 kg-ot.

Szolgáltatásunk díja:

19.999 Ft értékű megrendelésig előre utalás esetén (szállítási díj) 990 Ft /csomag , Postapont utánvéttel esetén 1250 Ft /csomag .

20.000 Ft  (szállítási díj nélkül) felett ingyenes a szolgáltatásunk.

Fizetés

Chilimánia átvételi ponton történő vásárlás esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Cím:  1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 32. Nyitva tartás 

Személyes átvétel esetén kérjük, a rendelés leadása során válassza ki az ingyenes “Személyes átvétel” opciót.

Megrendelése elkészüléséről e-mail üzenetet küldünk. A csomag az értesítést követő 3 munkanapon keresztül érhető el a fent megjelölt átvételi ponton.

Raktárunkban nincs készleten az összes, a honlapunkon megtalálható termék, ezért kérjük, hogy raktárkészletünk egyeztetése céljából vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 30 478 8101-es telefonszámon.

Barion – Ingyenes!
Kényelmes, gyors, biztonságos fizetés bankkártyával vagy prepaid egyenlegről.

Mit jelent a Barion™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.

A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

Barion alkalmazás

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz.

Barion

googleplay

appstore

Első a biztonság

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

További információk és ingyenes regisztráció a Barion oldalán.

www.barion.com

Előre utalás

Előre átutalás esetén az átutalásokat az JANCSEK GYÖRGY EV. 11773133-00890791-00000000 számú számlájára kérjük teljesíteni. A megrendelésről küldött visszaigazoló e-mailben – amennyiben az előre utalásos fizetési módot választotta – az utaláshoz szükséges információkról pontos tájékoztatást küldünk. A megrendelt árukat a rendelési érték teljes összegének bankszámlánkon történő jóváírását követően szállítjuk. (Kérjük, a megjegyzésben tüntessék fel a megrendelésszámot). Amennyiben az utalás nem érkezik be számlánkra egy héten belül, a rendelést automatikusan töröljük! Megértésüket köszönjük!

Bankkártyás fizetés

Futárszolgáltatás igénybevételénél fizethet bankkártyával , vagy készpénzzel. Csomagautomaták esetén utánvétel csak bankkártyával lehetséges .

Számla kiállítás

A Felhasználó elfogadja, hogy utánvétes és átutalásos fizetési módot választva alapesetben elektronikus számlát kap a vásárlás során megadott e-mailcímre. Az elektronikus számla kinyomtatva cégszerű aláírás és pecsét nélkül hiteles. Ha a Felhasználó nem tud elektronikus számlát befogadni, és ezt jelzi a rendelés leadásánál (a Megjegyzés rovatba írva), a Szolgáltató hagyományos papír alapú számlát bocsát a Felhasználó rendelkezésére. Készpénzes fizetés esetén a Szolgáltató papír alapú számlát biztosít.

Hírlevél igénylé

Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az alsó Hírlevél boxban vagy a Hírlevél menüpontban megadhatja e-mail címét. Ezután elolvastam és elfogadom az adatvédelmi feltételeket kipipálásával és a feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető. Fontos, hogy az adatvédelmi feltételeket mindenki olvassa el mielőtt elfogadja a hírlevél feliratkozást.

Chilimánia Kupon

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy küldhessünk Önnek egyedi kedvezményre jogosító kuponokat; hogy értesíthessük különleges akcióinkról; hogy elsőként tudja meg, ha új termékkel bővült kínálatunk!

Vélemény írása

Az egyes termékekkel kapcsolatos vélemények írásához, illetve egyéb fórumbejegyzés elküldéséhez nem mindig szükséges a regisztráció, ez esetben a vásárlónak csak a  e-mail címét kell megadnia. A név, az e-mail cím és a termékkel kapcsolatos vélemény nyilvánosságra kerül, így csak abban az esetben írjon véleményt, amennyiben ezt elfogadja.

Figyelem!

Chilimánia webshopjában szeszes italok is megtalálhatóak, így kizárólag nagykorú személyek részére megtekinthető a tartalom. Ha még nem vagy nagykorú személy, kérjük ne lépj be oldalunkra!